entre tu i jo, gris

dsc00013.jpg

Dissabte dia 4 de desembre s’estrenà, a l’Auditori d’Alcúdia, l’obra “Entre tu i jo, Gris”, escrita pel meu fill Sebastià. La companyia Coincidències Teatre, magistralment dirigida per Ona Borràs, va aconseguir transmetre emoció i una exquisida sensibilitat als més de cent vint espectadors, fins al punt que quan va caure el teló qui més qui menys tenia els ulls com a tomàtigues.

Aquí deix un fragment de l’obra:

Sí, estic molt bé. No t’enyoro, ni penso en tu. Les teves paraules es van esborrant així com van arribar, i de cada cop veig els moments que vam viure junts més borrosos.
La teva veu es difumina en el record, amb els teus ulls, la teva olor o els teus llavis. Qui m’ho havia de dir? Aquells llavis que tan m’agradava mossegar, on em vaig amarrar per por de morir enmig de la tempesta, avui no són més que una anècdota d’un passat que de cada dia sembla més un somni, un malson.
No recordo, per exemple, el primer dia que em vas dir que m’estimaves, com qui no vol la cosa, i que em vaig posar tan nerviós.
Tampoc recordo el primer cop que ens vam veure. Dues mirades que cercaven veure el que tan esperaven en l’altre. Jo ho vaig trobar; tu no. Potser així jo tampoc ho vaig trobar, doncs.
Recordes el darrer dia que vam estar junts? Tu sabies que era el darrer, i jo esperava que em diguessis que no, que m’estimaves tan com deies, que tot aniria bé. A això, per descomptat, tampoc ho recordo.
Ho he oblidat tot, amor meu, com aquell que oblida dades imbècils com la llista de la compra, la taula periòdica o els verbs irregulars anglesos. Per a mi no has estat molt més que això. M’has servit de ben poc.
I si escric això no és, en absolut, perquè necessiti parlar amb tu, tot i que sembla que m’ignores.

T’he oblidat, i quasi no t’estimo, ja. Quasi.
Creu-me.

Aquesta entrada ha esta publicada en aficions, sensacions, vivències. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a entre tu i jo, gris

  1. caterina ha dit:

    Quin gran post i quina alegria! Quin moment més especial i més esperat, imagin, d’aquests que se donen de tant a la vida d’algú. Com se nota, per com està escrit el post, que el pare se sent molt orgullós. A part d’Alcúdia l’han de fer a un altre teatre de Mallorca? Si en tenc l’oportunitat m’agradaria veure-la 🙂

  2. sportell ha dit:

    Sí que ho és un moment especial. L’obra l’han de fer a altres llocs, en principi està concertat a ca n’Alcover, a Palma. I per varis pobles, on ja han mostrat interès, però encara s’està parlant, no hi ha res més concretat.

  3. caterina ha dit:

    Fa temps que no actualitzes, Sebastià! 😦 Esper que tot bé 😉 Una abraçada!!!

  4. sportell ha dit:

    Saps aquelles pel·lícules de cinema mut on vessa una canonada d’aigua i, quan la tapes, vessa per un altre lloc, i per un altre, i per un altre? idò això, massa fuites d’aigua.
    El facebook també té part de culpa, és més ràpid, senzill i directe.
    I també hi ha allò de que si el que tens a dir no és millor que el silenci, val més callar. I el que valdria la pena dir, … la prudència em fa callar.
    I venga rajar aigua!
    Una abraçada.

  5. caterina ha dit:

    Sí, t’entenc. Amb els blogs ja sol passar. Poc a poc segur que tornen les ganes d’escriure i de dir, que segur que encara que no ho creguis tens moltes coses interessants dins el cap. I les fuites d’aigua no duren per sempre! Ànims! 🙂
    Una abraçada!

  6. caterina ha dit:

    Hola!
    Només agraïr-te el comentari que vas deixar al meu blog fa uns dies. Esper que tot bé, Sebastià.
    Una abraçada!

  7. caterina ha dit:

    Hola, Sebastià
    Esper que tot bé. Passava per aquí per a desitjar-te bon estiu 🙂
    Abraçades!

Deixa un comentari

