acord del no res

tele-barres.jpgFeines fetes, dutxat, sopat, pijama posat, i ben posicionat al sofà, preparat per a veure el partit de copa Sevilla-Barça; primer l’avantmatx, per aperitiu, amb les novetats, alineacions, l’ambient, declaracions, i tot aquest cal i portal; després … després res! Bé, res no, el sorteig de la 6/49 retransmès pel canal 33.
La primera idea que em va assaltar va ser que havia llegit no sé on que TV3 i IB3 han arribat a un acord segons el qual TV3 taparà a les Illes les emissions de futbol i pel·lícules que també tengui contractades IB3. En principi no m’havia semblat massa rellevant, aquest acord, pensant que en tallar un partit de futbol seria perquè el retransmetria també IB3.
Així que, tot d’una vaig canviar a IB3 per seguir el partit, però la sorpresa va anar en augment quan vaig comprovar que no el retransmetia!
Debades vaig cercar altres canals on poder-lo seguir, però no en vaig trobar cap. Així que els mallorquins ens vàrem quedar sense poder veure el Barça.
Els directius d’IB3 que han redactat i firmat aquest acord s’han lluït, i de quina manera! Si es pensen que amb això seguirem més IB3 van molt errats. Per començar, jo la tindré castigada una temporada. I això que darrerament m’estava agradant. Però la m’han feta grossa.
No puc entendre de cap manera per què s’ha de tapar un partit de futbol de TV3 si aquest mateix partit no es retransmet per IB3. No puc.
Aquest és un mal acord, del tot incomprensible. És un acord del no res.

Aquesta entrada ha esta publicada en aficions, opinions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a acord del no res

  1. caterina ha dit:

    Entenc perfectament la teva indignació perquè jo tampoc entenc aquest acord. Una cosa seria retransmetre el mateix partit a les dues cadenes i per mor de l’audiència… Però en aquest cas no, no ho entenc. No té massa sentit, veritat?

  2. Carme+Rosanas ha dit:

    No sé com ho deuen fer per a concretar aquests acords, `potser es pensen que hi guanyen… però ara, castigats! Em sap greu que no poguéssiu verue el partit, tot i que diu que no van jugar pas gaire diferent que aquest darrers temps, tot just un començament millor. Ei! que parlo d’oïdes, que jo no el vaig veure i ni que l’hagués vist, els meus criteris sobre futbol són nuls.

Deixa un comentari