estic llegint … el noi del pijama de ratlles

el-noi-del-pijama-a-ratlles.gifHa caigut a les meves mans perquè és un dels llibres de lectura del meu fill a l’institut. En qualsevol cas ja me n’havien parlat, i sempre bé. Així que esper gaudir amb la lectura d’aquest Noi del pijama de ratlles, d’en John Boyne.

Això també vol dir que he acabat El secret del brigadista, de n’Andreu Claret. És una novel·la curta, fàcil de llegir, escrita en un llenguatge d’escassa –per no dir nul·la- qualitat literària, amb mancances en la construcció d’una història poc creïble, peces que no encaixen fins que tot es fa encaixar d’una manera forçada, massa fàcilment, que no s’aguanta. En defensa seva he de dir que per aquest llibre m’he assabentat dels Fets de la Fatarella, dels quals no n’havia sentit a parlar mai, i dona una visió del temps de la Guerra Civil a un poble, diferent del que estava acostumat a llegir. És prescindible.

Aquesta entrada ha esta publicada en aficions, opinions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a estic llegint … el noi del pijama de ratlles

  1. Solsolet ha dit:

    Veig que “el secret del brigadista”, tampoc no t’ha deixat indiferent, més aviat crec que penses que és una llàstima perdre el temps en aquesta mena de lectures, on tot encaixa d’una manera forçosa i es lliga amb uns Fets que han donat tant de parlar a la gent que viu per aquestes comarques.
    “El noi del pijama de ratlles”, et farà tornar al mòn literari i disfrutar d’un, molt bon relat.

  2. Queralbs ha dit:

    Tens tota la raó Solsolet.
    Per cert, al teu blog no puc deixar comentaris ¿els tens deshabilitats?
    Zel, gràcies per passar per aquí.

  3. Solsolet ha dit:

    No sabia què passava amb els comentaris del meu blog, senzillament pensava que tots us havieu oblidat de mi.
    No ho he pogut solucionar, així que he decidit emigrar. He obert un nou blog a Blogger, he triat la solució fàcil. Espero veure’t per allí.

Deixa un comentari